دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

ای بی وفا



  
ای بی وفا حالا که من لحظه به لحظه میگم دوست دارم
با التماس ، با گریه ،میگم عاشقتم
 پس چرا مثل قبل یادی ازم نمیکنی ببین نشستم کنار
عکسات  ببین چجوری به عکسات نگاه میکنم
می دونم دیگه دوسم نداری اما به خدایی
 که عشق رو برای من و تو افریده
دوست دارم ببین چجوری سرم رو رو عکسات گذاشتم گریه میکنم
با اینکه کنارم نمیبینمت ولی همش تو قلب شکسته  منی کاش
پیشم بودی تا جلوت زانو بزنم و بهت بگم بی وفا چرا من ! اخه من ببین
اشک چشام رو بغض گلوم رو اما چه کنم

این فقط یه رویاست در کنار عکسات

ارزوم عشقم امیدم زندگیم نرو که به بودنت محتاجم ببین دستام رو
ببین پاهام رو که روی ایستادن ندارن من رو با غصه ها تنها نذار
که بعد تو تمام زدگیم و قلب شکسته ام رو با رفتنت اتیش میزنی

اتشی که شاید باهیچ قطره اشکی خاموش نشه تا ابد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد