دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دیگر خسته شده ام

دیگر خسته شده ام دیگر نمیخواهم با تو بمانم با ماندنم دیگر فایدهای ندارد
من دیگر به تو هیچ حسی ندارم هر چه کشیده ام دیگر بس است
در این عاشقی هیچ خیری از عاشق شدن ندیدم فقط باعث شد
میان دستهایت یک بازیچه باشم تو مرا شکستی خودت میدانی
دلم در میان دستهایت پوسید دیگر نمیخواهم در درد غصه بمانم
نا امید از روزگارو دلشکسته از زمونه خدایا گناهم چیست !
میروم شاید روزی بفهمی من که بودم و ان روز است که
فایده ای ندارد چون ان وقت دستان مرا در دستان دیگری خواهی دید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد