دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

عاشقان جزء جگر سوختگانند

خدایا خسته ام چشمانم از بس دیده به در دوخته شدند
و انقدرگریه کردند که نه سوء چشمی برایم ماند
و نه اشکی برای ریختن خدایا چه کار کنم
نه مرهمی برای دردم مانده و نه نفسی برای زند ماندن
یا د روزهای خوش بخیر یاد روزهایی که با هم قدم میزدیم
یاد روزهایی که بیاد هم دلتنگ می شدیم
و یاد روزهایی که برای هم در دل میکردیم
یادش بخیر حیف که ان روزها زودتر از باد گذشتند
بیاد ان روزها می افتم فقط میخواهم گریه کنم
چرا اینقدر زمانه بی وفا شده زموانه ای که در ان
بی وفایی بیداد میکند هیچ فکر نکرد که با رفتنش تکلیف
منه سینه سوخته چه خواهد شد بی وفا بدون خداحافظی رفت
به یاد اخرین دیدار می افتم میخواهم فریاد بزنم
بیاد التماسی که برای ماندنش کردم می افتم
میخواهم در خودم غرق شوم اما چه کنم
خدایا گناهم چیست که با او وفایی کردم واو بی وفایی
حقیقت زمان را نمی شود تعقیر داد دلم هم اکنون ساکت
در خودش جان داده شاید گذر زمان خیلی چیزها
را تعقیر دهد شاید اما من به این ایمان دارم
که عاشقان جزء جگر سوختگانند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد