دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

نامه ای از گذشته ی تلخم

میخوام نامه ای از گذشته ی تلخم برای یادگاری بنویسم
نامه ای که تو اون همه ی دردهام رو برات بگم
دردهایی که درمان ندارن مثل دل که وقتی درد بگیره
دیگه گرفته و دیگه مثل قبل نمیشه
ای اشک اجازه بده تا بتونم بنویسم از روزهای سرد با اون
از روزهایی که بهترین یا چطوری بگم بدترین خاطراتم
تو اون روزها رقم خورد از روزهایی که سنگ صبورش بودم
از روزهایی که با او میخندیدم و با او گریه میکردم
چی بگم از این همه ظلم و بی وفایی از این همه دلشکستگی
خدایا دستهام میلرزن موقع نوشتن کمکم کن تا بتونم بنویسم
بنویسم از تنهایی بنویسم از سادگی اما چه کنم که منو چشم انتظار
گذاشت و رفت رفتنی که میدونم اومدنی تو کار نیست
خیلی ناراحتم ناراحتیم از خیلی برای رفتنش نیست بلکه از این که جونیه
بیست ساله منو از من گرفت دید منو نسبت به اینده تار کرد
شور شوقم رو که تو اون سن داشتم به گریه و ناله تبدیل کرد
اما خیالی نیست خیلی موقع ها باید خیلی کس ها برات تجربه
یا خاطره بشن چه تجربه های خوب یا چه بد ویا خاطره های خوب و بد
 این نامه رو میذارم مثل نامه های دیگه کنج دلم تا تجربه تلخم رو دوباره تکرار نکنم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد