دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

تو میروی برای میشه

تو میروی برای همیشه اما بدان همیشه عاشقت خواهم ماند
تو بگو بعد تو چگونه سر کنم حال نمیشود نروی
ببین چشمان گریان من رو ببین چگونه اشک میریزند
این اشکها برای رفتنت نیست بلکه برای تنها شدنم هست
گناه دلم چیست که با رفتنت میشکند  گناه چشمانم چیست
که باید همیشه چشم براهت بمانند بعداز تو دیگرعاشق نخواهم شد
چون همیشه داغت در دلم خواهد ماند فکر نمیکردم دست زمونه
من و تو رو از هم جدا کند حتی توی خیالم هم نمیگذشت
که روزی از کنارم بروی جایی که هیچوقت تو را نبینم
اه خدایا کمکم کن چه لحظه سختیست لحظه ی جدا شدن
لحظه ی پرپر شدن ارزوها لحظه ی جدا شدن دست
   گرمت از دستهای من ببین بغض گلویم را که زبانم را بند اورده
برو که دیگر بروم به حال خودم بمیرم و دوایی برای دردم پیدا کنم
اما بدان روزی میرسد که پشیمان باز ایی اما من انروز
هیچ حسی نسبت به تو نخواهم داشت و ان لحظه هست که از
رفتنت پشیمان خواهی شد تا ان روز خدانگهدار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد