دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دلتنگی

مدتی است دلتنگم دلتنگ کسی که عشق اولم بود
دلتنگ کسی که عاشقی را از او اموختم
و یاد گرفتم که چگونه عاشق باشم و عاشقم بمانم
حال چه کنم که از این اموختن
فقط یک حسرت برایم باقی مانده
ای کاش هیچ وقت تو را نمی دیدم
تا چیزی به نام عشق در من نفوذ نکند
حال که بیمار عشقم و درمانش فقط تو هستی
مرا به حال خود رها مکن چون بدون تو
هرگز این بیماری در دلم درمان نخواهد شد
من عاجزانه میگویم که به عشقت محتاجم
پس بمان که به دست های نازنینت نیازمندم
دست هایی که گرفتنش برایم ارزوست
بدون تو دنیای من بی روح است
 تموم دلخوشی هامو با رفتنت از من مگیر
که هیچ دنیایی بدون تو و هیچ دلخوشی بدون تو
برایم معنا ندارد پس تنهایم مگذار
که این تنهایی مرا اواره خواهد کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد