دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دفتر رسمی عاشقان

من علیرضا رمضانی این وبلاگ رو برای عاشقان سینه سوخته طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

پشیمانم از گناهم

پشیمانم از گناهم بگذر میدانم که دلت را شکستم در رابرویم بازکن
بر روی این عاشق خطاکار ای نازنیین عاشق قلب کوچکت را من شکستم
این اشتباه کمی نبود من را ببخش دیگه شوقی برام بجز تو تو زندگیم نمونده
تو با قلب مهربانت فرصتی به من بده تا این شوق در دلم نمیرد
خواهش میکنم در را بروی این گناه باز کن ان روز نمیدانستم چه میکردم
ان روز نمیدانم چه میگفتم ....! برو ای عاشق گنه کار ان روز که به تو
محتاج بودم کجا بودی ان روزی که به پایت افتادم چرا با بی رحمی لگدی
به من زدی و گفتی برو و من با چشمانی گریان از پیش تو رفتم
انجا بود که راهمان از هم جدا شد تو رفتی با دلی شادمان و من با چشمانی گریان
چطور از گناهت بگذرم هیچ میدانی چه روزهای سختی را گذراندم
حال میگویی در ب را به روی من باز کن و از گناهم بگذر دلم ان روز زیر پایت
له شد من اگر گذرم دلم نخواهد گذشت دلی که پاک از عشق بود
یادت هست زیر باران به من گفتی که هیچ وقت تنهایم نمی گذاری
اما چه اسان تنهایم گذاشتی در را برویت باز نمیکنم اما از دلم
میخواهم که از گناهت بگذرد حال که هر دو دلشکسته ایم
من از تو تو از کس دیگری حال یکسانیم برو دنبال زندگیت
از تو گذشتم شاید کسی روزی امد و مرهمی بر دل
شکسته ما شد  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد